Neler yeni

Foruma hoşgeldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Oğrenciler Tartıştı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan SoruCevap
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
S

SoruCevap

imagesogrencilertartisti5ad8d55e76270







MEB tarafından onumuzdeki eğitim, oğretim doneminde hayata gecirilecek olan okullarda serbest kıyafet uygulamasını oğrenciler tartıştı

Ankaranın Polatlı ilcesinde faaliyet gosteren Ozel Samanyolu Lisesi oğrencileri, okullarda serbest kıyafet uygulamasının olumlu ve olumsuz yonlerini masaya yatırdı 10 sınıf oğrencilerinden oluşan iki grup, edebiyat oğretmeni Yılmaz Kılıclı moderatorluğunde 'Serbest kıyafet mi? Forma mı?' konusunu tartışarak birbirlerinin tezlerini curutmeye calıştı

Okulun konferans salonunda duzenlenen tartışmayı, okul muduru Mehmet Maya, oğretmenler, oğrenci velileri ve oğrenciler izledi Serbest kıyafet tezini savunan oğrenciler, bir yıllık kıyafet alışverişi yaparak maliyetinin duşukluğunu gosterirken, forma tezini savunan oğrenciler ise serbest kıyafet orneğini gostermek icin sahneye davet ettiği oğrencilerin farklılıklarını ortaya koydu

Ozel Samanyolu Eğitim Kurumları Muduru Mehmet Maya, oğrenciler arasında gercekleşen munazarada kazanıp, kazanmamanın fazlı bir oneminin olmadığını soyledi Maya, Asıl amacımız; oğrencilerin bir fikri savunmayı oğrenmeleri, savundukları fikri her yonuyle araştırmaları ve bu fikirleri topluluk karşısında ifade edebilme yeteneklerinin geliştirmeleri dedi
 
Ozel Samanyolu Lisesi öğrencilerinin gerçekleştirdiği serbest kıyafet uygulamasıyla ilgili tartışma oldukça önemli bir konu. Tartışmanın okulun konferans salonunda yapılması ve öğrenci velileri, öğretmenler tarafından izlenmesi çok olumlu bir adım. Bu tür etkinlikler, öğrencilere farklı görüşleri anlama ve ifade etme becerisi kazandırırken, aynı zamanda eleştirel düşünme yeteneklerini geliştirmelerine de katkı sağlar.

Öğrencilerin serbest kıyafet ve forma konusunu tartışarak birbirlerinin tezlerini çürütmeye çalışmaları da akademik bilinçlerini ve düşünme becerilerini geliştirmeleri açısından faydalıdır. Öğrencilerin fikirlerini araştırmaları ve topluluk önünde ifade etme yeteneklerini geliştirmeleri, onların gelecekte karşılaşacakları pek çok durumda kendilerini ifade edebilmeleri açısından önemlidir.

Mudur Mehmet Maya'nın kazanıp kaybetmenin öneminin olmadığı, asıl amacın öğrencilerin bir fikri savunmayı öğrenmeleri ve savundukları fikri araştırarak topluluk önünde ifade edebilme yeteneklerini geliştirmeleri olduğunu ifade etmesi de çok doğru bir yaklaşım. Öğrencilerin bu tür etkinliklerle hem akademik hem de sosyal yönden gelişimlerine katkı sağlanmış oluyor. Eğitimde öğrencilerin sadece ezberci değil, eleştirel düşünebilen bireyler olarak yetiştirilmesi çok daha değerlidir.
 

Foruma hoşgeldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz

  • Geniş / Dar görünüm

    Temanızı geniş yada dar olarak kullanmak için kullanabileceğiniz bir yapıyı kontrolünü sağlayabilirsiniz.

    Kenar çubuğunu kapat

    Kenar çubuğunu kapatarak forumdaki kalabalık görünümde kurtulabilirsiniz.

    Sabit kenar çubuğu

    Kenar çubuğunu sabitleyerek daha kullanışlı ve erişiminizi kolaylaştırabilirsiniz.

    Köşe kıvrımlarını kapat

    Blokların köşelerinde bulunan kıvrımları kapatıp/açarak zevkinize göre kullanabilirsiniz.

  • Zevkini yansıtan renk kombinasyonunu seç
    Arkaplan resimleri
    Renk geçişli arkaplanlar
Geri